Szállítás

Az áru mindig a fizetéstől számított 24 órán belül kerül kiküldésre.

A szállítási idő termékenként változik. Mivel az áruk beszállítóktól vannak, nem tudjuk pontosan meghatározni a szükséges napok számát. A maximum szállítási idő 180 munkanap. Az áru 90% 30 munkanapon belül megérkezik.

Senki számára nem kellemes ilyen sokat várni az árujára. Teljes mértékben tudatában vagyunk ennek, ezért a szállítási időt kompenzálja az ingyenes szállítás, valamint az alacsony árak. Ha vár, olyan áruja lesz, amilyent nem talál itt.

Ha többféle terméket rendel, lehetséges, hogy azokat több különböző raktárból szállítják Önnek. A megrendelés minden része más időpontban érkezhet. Tehát ne aggódjon, hogy a megrendelés többi részét nem kézbesítjük Önnek, ez úton van.

A szállítmányt a Magyar Posta szállítja Önnek. A csomagot kézhez adjuk. Ha a kézbesítés időpontjában nem érik el, a posta kéréssel hagyja Önt, hogy vegye át a küldeményt a helyi fiókban. Ha kisebb szállítmányról van szó, akkor lehetséges, hogy a futár beteszi a postaládába.

Ha a szállítmányt nem kézbesítették Önnek, és a küldemény elküldése óta 30 munkanap telt el, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha ez az idő nem telt el, az áruk még úton vannak.

Termékek

A mérettáblázat az egyes termékek leírásában található a képek alatt.

Ha nem tetszik a megvásárolt termék, vagy a méret nem felel meg Önnek, akkor panaszra jogosult. A panasz helyes kezeléséhez kövesse a Panaszkezelési eljárást. Itt megtalálja az összes szükséges információt.

Fizetés

Ha nincs lehetősége bankkártyás vagy banki átutalással történő fizetésre, akkor választhatja a bankkártyával történő fizetést. A megrendeléshez válassza a banki átutalással történő fizetést. E-mailben megkapja bankszámlánk adatait. Most már csak ki kell töltenie a cédulát és be kell fizetnie a Magyar Posta fiókjában.

Nem. Utánvét technikai okokból nem lehetséges nálunk. Az áruért bankkártyával vagy banki átutalással fizethet. Amint megkapjuk a fizetésedet, kiszállítjuk a csomagokat. Ha nincs fizetési kártyája vagy bankszámlája, banki utalvánnyal fizethet a cseh postafiókban.

A befizetések egyeztetéséhez olyan számviteli rendszert használunk, amely az internetes banktól kapott befizetést a változó szimbólum (VS) szerint illeszti a megrendelés számához.

Néha az is előfordul, hogy bár a változó szimbólum ugyanaz, de a rendszerünk még mindig nem tud megfelelni.

Ezeknek az eseteknek, kétnaponta átmegyünk az internetbankon, és manuálisan párosítjuk a fizetéseket.

Ön kifizette az árut, a befizetés megérkezett az online bankszámlánkra, de a könyvelési rendszerünknek még nem sikerült párosítania azt a webes e-shopunkkal.

Sajnos a rendszerünk nem kapott információt a beérkezett fizetésről, és automatikusan emlékeztetőt küldött fizetési felszólítással. Ha Ön mér fizetett, vegye figyelmen kívül az emlékeztetőket, és előre elnézést kérünk, ha annak ellenére érkeznek, hogy Ön már fizetett.

A rendszerünk nem tudta őket párosítani, ezért emlékeztetőt küldött. Minden fizetést átnézünk manuálisan, és manuálisan párosítjuk.

Az utánvét egy bonyolult dolog, amelyről le kellett mondanunk. Az okok nagyon egyszerűek. Az árut ismételten kifizettük a beszállítóinknak, a csomagot elküldtük és kézbesítettük a megadott címre, azonban soha nem talált gazdára – mivel az meggondolta magát. Nagy károkat szenvedtünk. Örülünk, ha az online áruházunkban leadott rendeléseket mindig figyelembe vesszük, és mindkét fél elégedett.

Fizetési lehetőségek: banki átutalás és kártyás fizetés. A csomagokat kiszállítjuk, amint megkapjuk a befizetést. A banki átutaláskor nem szabad megfeledkeznie a pontos összeg, VS (rendelésszám)  és a nevének megadásáról a jegyzetben.